Published 1:26 AM by mobile262

Terkini - Jadual Perlawanan Piala Malaysia 2013


Berikut adalah jadual perlawanan yang bakal dilalui oleh pasukan-pasukan pilihan dalam liga Piala Malaysia 2013. Siapakah bakal juara Piala Malaysia kali ini ? Mungkinkah Kelantan akan mengekalkan Piala Malaysia di Negeri Cik Siti Wan Kembang ? ..Atau mungkin piala Malaysia akan menjadi Milik JDT? Sama-sama kita saksikan perlawanan yang hebat ini. Bagi Kumpulan A, berikut adalah jadual perlawanan yang bakal dilalui.


Manakala bagi kumpulan b iaitu Felda United, T-Team, PKNS FC, dan Johor DT akan mengharungi perlawanan-perlawanan berikut ;


Untuk Kumpulan C  iaitu Terengganu, Negeri Sembilan, Pahang dan Kelantan akan berentap pada tarikh dan waktu seperti yang terdapat dalam jadual perlawanan di bawah. Kumpulan C, merupakan kumpulan tumpuan ketika ini, kerana dibarisi oleh kumpulan yang hebat..dengan juara Treble dilihat sebagai pencabar terkuat. 


Untuk format kali ini FAM masih mengekalka format lama dengan dua pasukan terbaik akan layak secara automatik ke peringkat suku akhir manakalan perlawanan akhir akan dijangkakan berlangsung pada 3 November 2013, di Stadium Nasional bukit Jalil...diharap tiada pasukan akan merungut pasal padang..